23 Ιουνίου, 2026
Ακτοπλοΐα Ναυτιλία

BLUE STAR 2: Αποβίβαση ασθενούς επιβάτη στο Λαύριο χθες βράδυ

Τις βραδινές ώρες χθες, ενημερώθηκε το Κεντρικό Λιμεναρχείο Λαυρίου ότι ένας 72χρονος ημεδαπός επιβάτης του επιβατηγού – οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) ”BLUE STAR 2” Ν.Π. 10764, έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

Το πλοίο, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από το λιμάνι του Πειραιά προς τα λιμάνια Σύρου – Πάτμου – Λέρου – Κω – Σύμης- Ρόδου, παρέκκλινε της πορείας του και κατέπλευσε στο λιμάνι του Λαυρίου, όπου ο ασθενής αποβιβάστηκε.

Στη συνέχεια, ο 72χρονος διακομίστηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής «ΣΩΤΗΡΙΑ», ενώ το πλοίο απέπλευσε για συνέχιση του προγραμματισμένου δρομολογίου του.