27 Ιουνίου, 2026
Ακτοπλοΐα Ναυτιλία

Αποκολλήθηκε το ΚΙΣΣΑΜΟΣ ύστερα από προσάραξη στη Μήλο εξαιτίας μπλακ άουτ

Αποκολλήθηκε με ίδια μέσα και κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι του Αδάμαντα Μήλου το επιβατηγό-οχηματαγωγό ΚΙΣΣΑΜΟΣ, το οποίο προσάραξε περίπου στις 03.10 σήμερα ξημερώματα Σαββάτου 27 Ιουνίου 2026 σε αβαθή ύδατα στη θαλάσσια περιοχή πλησίον του λιμένα, έπειτα από απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας – μπλακ άουτ που υπέστη.

Η πορεία του ΚΙΣΣΑΜΟΣ μέσα από την πλατφόρμα VESSELFINDER, από τη στιγμή της προσάραξης έως και την ώρα που αποκολλήθηκε και έδεσε στο λιμάνι του Αδάμαντα

Σύμφωνα με το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., το πλοίο της ΑΝΕΚ εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Μήλο και Σούδα Χανίων, με 1.246 επιβάτες και 108 μέλη πληρώματος.

Η προσάραξη συνέβη λίγα λεπτά μετά τον απόπλου του ΚΙΣΣΑΜΟΣ από το λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο, ενώ μετά από την αποκατάσταση της βλάβης από το πλήρωμα μηχανοστασίου, επέστρεψε αυτοδύναμα στο λιμάνι.

Νωρίτερα, στο σημείο της προσάραξης είχαν σπεύσει ένα πλωτό σκάφος του Λιμενικού Σώματος, ένα αλιευτικό σκάφος, καθώς και ένα επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο, προκειμένου να συνδράμουν εφόσον απαιτούνταν.

Οι λιμενικές αρχές προχωρούν στη διερεύνηση των συνθηκών υπό τις οποίες σημειώθηκε η απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας και η επακόλουθη προσάραξη, ενώ απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων ελέγχων.

Το ΚΙΣΣΑΜΟΣ στο λιμάνι του Αδάμαντα Μήλου λίγα λεπτά πριν τις 07.00, μέσω της web κάμερας του Forecast Weather

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, επιβάτης του πλοίου ανέφερε ότι οι ταξιδιώτες ενημερώθηκαν από τα μεγάφωνα πως είχε παρουσιαστεί τεχνική βλάβη.

«Μας ενημέρωσαν για ένα τεχνικό πρόβλημα του πλοίου. Εγινε μπλακάουτ και βγήκαμε έξω κάποιοι επιβάτες. Είδαμε ότι βρισκόμασταν δίπλα σε μια βραχονησίδα και μας είπαν ότι θα γίνει άφιξη στο λιμάνι της Μήλου», δήλωσε.

«Εχουμε φτάσει έξω από το λιμάνι της Μήλου και περιμένουμε το Λιμενικό να κάνει την επιθεώρηση για το πρόβλημα. Παραμένουμε όλοι στο πλοίο», πρόσθεσε.

Ανακοίνωση της ANEK LINES

Η ANEK Lines ενημερώνει ότι σήμερα 27 Ιουνίου 2026 στις 03:10, το πλοίο Κίσσαμος το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο από Πειραιά προς Χανιά παρουσίασε τεχνική βλάβη κατόπιν του απόπλου του από το λιμάνι της Μήλου.

Η τεχνική βλάβη αποκαταστάθηκε από το πλήρωμα μηχανοστασίου.

Το πλοίο επέστρεψε με ίδια μέσα στο λιμάνι της Μήλου, όπου βρίσκεται δεμένο ασφαλώς και αναμένεται επιθεώρηση από τις αρμόδιες Αρχές.

Στο πλοίο επιβαίνουν 1.184 επιβάτες και 103 μέλη του πληρώματος.

Η Εταιρία βρίσκεται σε συνεργασία με τις αρμόδιες Αρχές και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε περαιτέρω εξέλιξη με νέα ανακοίνωση.