Τις πρωινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Μήλου ότι έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης ένας 51χρονος ημεδαπός επιβάτης του επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ–Ο/Γ) πλοίου «ΕΛΥΡΟΣ» Ν.Χ.31, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από το λιμάνι της Σούδας Χανίων προς τους λιμένες Μήλου και Πειραιά.
Στον 51χρονο ασθενή, αρχικά παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από ιδιώτη ιατρό που βρισκόταν εντός του πλοίου, ενώ με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι της Μήλου, διακομίστηκε με ασθενοφόρο όχημα στο Κέντρο Υγείας Μήλου για περαιτέρω ιατρική περίθαλψη.
