Στις 10.20 σήμερα το πρωί, αναχώρησε από το Λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο με προορισμό τη Σούδα στα Χανιά, το Ε/Γ-Ο/Γ ΚΙΣΣΑΜΟΣ, προκειμένου να ολοκληρώσει το προγραμματισμένο του δρομολόγιο από Πειραιά για Μήλο και Σούδα, που διεκόπη σήμερα τα ξημερώματα, ύστερα από προσάραξη του πλοίου σε αβαθή στον κόλπο της Μήλου.
Η άδεια απόπλου δόθηκε μετά από ενδελεχή επιθεώρηση του πλοίου και τη διαπίστωση της αξιοπλοΐας του από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ενώ παράλληλα είχαν πραγματοποιηθεί εκτεταμένοι τεχνικοί έλεγχοι για τη διερεύνηση των αιτίων του ολικού blackout που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου, καθώς και νέος υποβρύχιος έλεγχος στα ύφαλα του πλοίου, για να διαπιστωθεί αν υπάρχουν ζημιές ή ρήγματα.

Το ιστορικό της προσάραξης
Η προσάραξη συνέβη λίγα λεπτά μετά τον απόπλου του ΚΙΣΣΑΜΟΣ από το λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο για το προγραμματισμένο δρομολόγιο του από Πειραιά για Μήλο και Σούδα Χανίων, με 1.246 επιβάτες και 108 μέλη πληρώματος.
Το πλοίο ενώ είχε αποπλεύσει, υπό συνθήκες βόρειων ανέμων έντασης 5-6 μποφόρ, υπέστη ολική απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας, με αποτέλεσμα την προσάραξη του σε αβαθή, ενώ λίγο αργότερα και μετά από την αποκατάσταση της βλάβης από το πλήρωμα μηχανοστασίου, επέστρεψε αυτοδύναμα στο λιμάνι του Αδάμαντα.
Νωρίτερα, στο σημείο της προσάραξης είχαν σπεύσει ένα πλωτό σκάφος του Λιμενικού Σώματος, ένα αλιευτικό σκάφος, καθώς και ένα επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο, προκειμένου να συνδράμουν εφόσον απαιτούνταν.
Ανακοίνωση της ΑΝΕΚ για τη συνέχιση του δρομολογίου
Η ANEK Lines ενημερώνει ότι το πλοίο ΚΙΣΣΑΜΟΣ απέπλευσε από το λιμάνι της Μήλου με προορισμό τα Χανιά, προκειμένου να ολοκληρώσει το προγραμματισμένο δρομολόγιό του.
Προηγήθηκε σχετική επιθεώρηση από τις αρμόδιες Αρχές οι οποίες διαπίστωσαν το αξιόπλοο του πλοίου και χορήγησαν άδεια απόπλου.
